مقالات نهال گردو

سود میلیاردی از باغ گردو

سود میلیاردی از باغ گردو

ایا سود میلیاردی از باغ گردو امکان پذیر است؟

در این مقاله از وب سایت نهالستان آوا نهال می خواهیم در مورد سود میلیاردی از باغ گردو توضیحاتی ارائه دهیم. باغات گردو را باغات طلای سبز یا نگین سبز معرفی می کنند دلیل این نامگذاری نیز همین سود و درآمد بسیار بالای باغات گردو است. بطور کلی باغ گردو بسیار سوددهی و درآمد بالایی را دارد اما تنها به کاشت یک رقم نهال گردو اکتفا نمی کند و باید یکسری رسیدگی ها و اقدامات برای رشد بهتر و بیشتر نهال گردو صورت بگیرد.

توجیه اقتصادی کاشت نهال گردو

اگر بتوانیم بهترین رقم نهال گردو را بکاریم و تمامی رسیدگی های لازم را به خوبی لحاظ کنیم حتما می توانیم به یک سود یک میلیاردی و حتی بیشتر از باغ گردو برسیم.

ارقام نهال گردو چندلر – نهال گردو فرنور و .. که جزو ارقام عالی در باردهی هستند اگر به خوبی کاشته شوند و به آنها برسیم شاهد باردهی بسیار خوبی از باغ خود خواهیم بود.

به عنوان مثال که هر درخت گردو حدود 75 تا 80  کیلوگرم به طور تقریبی بار گردو می دهد حالا اگر تعداد درختان گردو در یک باغ با رعایت اصول کاشت در نظر گرفته شود و  120 عدد باشد 9 هزار کیلوگرم گردو خشک را می توانید برداشت کنید.

حالا 9000 کیلوگرم گردو را با قیمت 120000 تا 150000 تومان حساب کنید.این تفاوت قیمت بستگی به میزان کیفیت و مرغوبیت گردوها دارد.

زمان رسیدن به سود میلیاردی از باغ گردو

باغات گردو مثل دیگر کارها نیاز به زمان و تلاش دارد.هر نهال گردو که کاشته شود در سال های اول نمی توان از آن سود بالایی را بدست آورد و به درآمد زیادی رسید بیشترین میزان سود از سال 10 به بعد است وقتی درختان گردو 15 تا 20 ساله می شوند دیگر می توانید بک برداشت عالی از نهال گردو خود داشته باشید و به نهایت سود برسید.

فاکتورهای مهم در سود و درآمد میلیاردی باغ گردو

وقتی می گوییم با کاشت نهال گردو می توانید به یک سود عالی و درآمد میلیاردی برسید بایستی تمامی جوانب کاشت نهال گردو را در نظر داشته باشید.

در ابتدا احداث باغ گردو نیازمند صبر و تحمل است.یعنی شما باید تا 10 سال برای باردهی تجاری صبر داشته باشید.

حالا چگونه بعد از این مدت باردهی تجاری می شود و می توانیم باردهی اقتصادی را از درخت گردو داشته باشیم؟

اینکه تنها یک مکانی را برای احداث باغ گردو در نظر بگیرید و تعدادی نهال گردو را بکارید کافی نیست. در ابتدا باید یکسری بررسی ها و مشاوره برای احداث باغ گردو صورت بگیرد.

در ابتدا سعی کنید بهترین نهال گردو را برای کاشت انتخاب کنید تا شاهد باردهی بالا و کیفیت مطلوبی از درخت گردو باشید.

حتما باید رسیدگی های لازم برای بالا رفتن میزان باردهی انجام شود. از کود مناسب استفاده کنید و سعی کنید حتما به آبیاری – هرس کردن درخت گردو خود توجه داشته باشید.

نهالستان آوا نهال

نهالستان آوا نهال یکی از معتبرترین مراکز تولید و پرورش نهال در ایران است. این مجموعه با داشتن تجربه و دانش فنی مورد نیاز، به تولید نهال‌های مرغوب و با کیفیت از جمله درختان میوه، نهال‌های زینتی، نهال‌های گل و گیاهان دارویی می‌پردازد.

برای خرید ارقام نهال گردو میتوانید کلیک کنید

  • تلفن تماس با کارشناسان فروش : 09143417078
  • تلفن تماس با کارشناسان فروش : 09146517078

امتیاز شماpost

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *