مقالات

نکاتی که باید هنگام خرید از نهال فروشی اینترنتی در نظر بگیرید

نکاتی که باید هنگام خرید از نهال فروشی اینترنتی در نظر بگیرید

نکاتی که باید هنگام خرید از نهال فروشی اینترنتی در نظر بگیرید

اگر قرار است تجربه موفقی از خرید از نهال فروشی اینترنتی را تجربه کنید،  لازم است نکاتی را در نظر بگیرید. با ما در آوا نهال همراه باشید.

در زمان مناسب، نهال‌های خود را سفارش دهید

  • در تارنمای بسیاری از مرکز نهال فروشی اینترنتی میوه شما با مقالات تخصصی درباره زمان کشت هر نهال، نحوه کاشت، نحوه نگهداری و مطالبی از این دست مواجه خواهید شد.
  •  حتی اگر در زمینه باغداری و درخت‌کاری، آماتور هم باشید بدون اطلاع از اینکه نهال سیب چه زمانی باید کاشته شود، نمی‌توانید تجربه موفقی از خرید از نهال فروشی آنلاین را تجربه کنید.
  • زیرا به غیر از شما کشاورزان بسیار زیادی در سراسر کشور هستند که با در نظر گرفتن شرایط فصلی و آب و هوایی برای خرید نهال مورد نظر اقدام می‌کنند و ممکن است دیر اقدام کردن شما فرصت کاشت این نهال را تا سال بعد از شما بگیرد.
  • بنابراین انواع نهال درخت میوه در یک زمان از سال در دسترس نیستند، باید یاد بگیرید که در فصول مناسب به دنبال کدام نوع باشید.
  • به طور کلی باید بدانید، هرچه زودتر سفارش خود را ثبت کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که آنچه را که دنبالش هستید، دریافت کنید.
  • همیشه پیش از خرید اینترنتی نهال میوه تاریخ ارسال سفارش خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نهال شما در فصل کاشت مناسب می‌رسد.
  • آوا نهال، به عنوان معتبرترین نهالستان کشور، سفارشات شما را در زمان مناسب ارسال می‌کند.
  • اما برخی مراکز فروش نهال سفارش شما را بلافاصله ارسال می کنند، که ممکن است باعث شود نتوانید نهال‌ها را در جای مناسب تا زمان کاشت نگه دارید.
  • اگر شما به دنبال خرید نهال میوه پیوندی هستید که محصول تجاری ارزشمندی به شما بدهد، باید به خرید از یک نهالستان مجوز دار و معتبر فکر کنید.
  • نهال پیوندی شناسنامه دار را نمی‌توانید هر جایی پیدا کنید و ارزشش را دارد که زمان بگذارید، مرکز فروش نهال معروف و معتبری را پیدا کنید و از این طریق سفارش خود را به ثبت برسانید.

نظرات کاربران را در وب‌سایت فروشنده بخوانید

فرقی نمی‌کند که قصد دارید برای حیاط خلوت خانه اقدام به تهیه نهال کنید، یا خرید نهال میوه لیبل دار برای باغ و اهداف تجاری را زیر سر دارید، چه یک نهال، چه صد نهال، لازم است مرکز فروش آنلاین را زیر نظر بگیرید.

مسلما اکنون خواهید گفت، وقتی مرکز فروش نهال هزاران کیلومتر از ما دورتر است چگونه اعتبارش را مورد بررسی قرار دهیم؟! حق دارید. اما ساده‌ترین راه درباره اعتبار مرکز عرضه انواع نهال میوه این است که وب‌سایت آن را به دقت زیر نظر بگیرید.

نظرات کاربران می‌تواند اطلاعات دقیقی به شما بدهد. نحوه پاسخ مدیران نهالستان به کاربران حاکی از تجربه، دانش و سابقه آنهاست.

در نظر داشته باشید که برخی از خریداران، به دلایل متعددی نهال خود را از دست داده‌اند، این ممکن است به علت نداشتن دانش کافی خریدار یا فراهم نبودن بسترهای اقلیمی باشد. بنابراین درباره پوسیدگی یا مرگ یک موجود زنده مانند نهال  نمی‌توان تنها مرکز فروش نهال میوه را مقصر دانست.

اقلیم و آب و هوای محل زندگی خود را به درستی بشناسید

اگر به بهترین نهالستان شهر خود برای خرید بروید، به احتمال زیاد با ارقامی مواجه می‌شوید که مناسب با آب و هوای محل زندگی شما هستند.

اما  نهال فروشی آنلاین به کل کشور خدمات ارائه می‌دهند. پس گنجینه ارزشمندی از انواع نهال میوه را در خود جای داده‌اند که شاید برخی از آن‌ها مناسب با آب و هوا و اقلیم باغ یا باغچه شما نباشند.

درباره فروشنده اطلاعات دقیقی کسب کنید

یک نهالستان مجوز دار، قطعا در بخش «درباره ما» اطلاعات کاملی درباره شروع فعالیت، افتخارات، مدرک تحصیلی مدیران و سابقه‌اش ارائه می‌دهد.

خرید نهال جهاد کشاورزی، نهال‌های شناسنامه‌دار، پیوندی، لیبل‌دار و حتی وارداتی از این مراکز به راحتی امکان‌پذیر است. شما به اطلاعات تماس و آدرس دقیق این مراکز خرید اینترنتی نهال میوه هم دسترسی دارید.

هرگز برای خرید نهال از وب‌سایت‌هایی که صفحه درباره ما شفاف و روشنی ندارند. مشخص نیست با فردی طرفیم که در حیاط منزل نهال پرورش می‌دهد یا صاحب یک نهالستان بزرگ است، خرید نکنید.

اندازه نهال‌ها را به درستی بررسی کنید

باید اطلاعات دقیقی درباره طول نهال، قطر تنه و طول ریشه وجود داشته باشد تا بتوانید درست انتخاب کنید.

گاه کاربران از یک وب‌سایت نامعتبر خرید می‌کنند و به جای نهال، نشا تحویل می‌گیرند!!

پیش از ثبت سفارش برای خرید نهال، مشخصات کامل آن را بررسی کنید.

انتظار هزینه حمل و نقل را داشته باشید

در نظر گرفتن این نکته ضروری است که شما یک خرید کوچک انجام نداده‌اید که کادو پیچ شده درب منزل تحویل بگیرید! نهال با توجه به ابعادش قطعا از طریق باربری ارسال می‌شود و هزینه پست خرید نهال هم بر عهده مشتری خواهد بود.

نهالستان آوا نهال

نهالستان آوا نهال یکی از معتبرترین مراکز تولید و پرورش نهال در ایران است. این مجموعه با داشتن تجربه و دانش فنی مورد نیاز، به تولید نهال‌های مرغوب و با کیفیت از جمله درختان میوه، نهال‌های زینتی، نهال‌های گل و گیاهان دارویی می‌پردازد.

  • تلفن تماس با کارشناسان فروش : 09143417078
  • تلفن تماس با کارشناسان فروش : 09146517078
امتیاز شماpost

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *