مقالات

ویژگی های نهال شناسنامه دار

ویژگی های نهال شناسنامه دار

ویژگی های نهال شناسنامه دار

در این مقاله از وب سایت نهالستان آوا نهال می خواهیم در مورد ویژگی های نهال شناسنامه دار توضیحاتی ارائه دهیم. خرید نهال درخت از جمله مهمترین مراحل احداث یک باغ است. طبیعی است که در این مرحله باید حساسیت بیشتری به خرج داد چرا که قرار است این درختان تا سالیان طولانی در باغ شما وجود داشته و از ثمره آن ها استفاده کنید. بنابراین مهم است که از چه ارقامی استفاده نموده و نهال درخت از بنیه و سلامت کافی برخوردار باشد.

نهال شناسنامه ‌دار

اگر دستی در امور کشاورزی داشته باشید عبارت نهال شناسنامه ‌دار را قطعا شنیده‌اید. این شناسنامه که نقش مهمی در معرفی و کیفیت نهال دارد، اطلاعاتی درباره تولید کننده، سال تولید، رقم و پایه نهال را به مشتری ارایه می‌دهد. سازمان جهاد کشاورزی به این مرکز فروش نهال، مجوز و برچسب داده است و خود نهال‌دار، متولی چسباندن این برگه‌ها روی ساقه‌هاست.

آیا همه نهال‌های شناسنامه دار باکیفیت هستند؟!

حال سوالی که پیش می‌آید اینکه آیا همه نهال‌های شناسنامه دار باکیفیت هستند؟! در پاسخ باید گفت، آیا همه لباس‌های موجود در بازار که با مارک و لیبل ترک ارائه می‌شوند، اصالت دارند؟! آیا لیبل تقلبی در بازار موجود نیست و یا امکان ندارد یک تولید کننده درجه چندم از مارک یک برند معروف استفاده کند؟!

مثال ساده‌تر اینکه آیا همه کتانی‌ها و لباس‌های ورزشی‌ که برند معروف آدیداس روی آن‌ها حک شده، اصل Adidas هستند؟! مشخص است که اینطور نیست. درباره خرید نهال هم چنین شرایطی وجود دارد.

هم همه نهال‌هایی که شناسنامه دارند، باکیفیت نیستند و هم تمام نهال‌های بی شناسنامه، بی‌کیفیت نیستند. اما معتبرترین نهالستان کشور مجموعه‌ای است که بهترین نهال‌ها را باشناسنامه و لیبل عرضه کند

بنابراین ما همچنان به خرید نهال میوه لیبل دار اصرار داریم، اما نه به این  صورت که بدون وارسی نهال و به صرف داشتن لیبل یا شناسنامه به کیفیت نهال اعتماد کنید.

نهالستان آوا نهال

نهالستان آوا نهال یکی از معتبرترین مراکز تولید و پرورش نهال در ایران است. این مجموعه با داشتن تجربه و دانش فنی مورد نیاز، به تولید نهال‌های مرغوب و با کیفیت از جمله درختان میوه، نهال‌های زینتی، نهال‌های گل و گیاهان دارویی می‌پردازد.

  • تلفن تماس با کارشناسان فروش : 09143417078
  • تلفن تماس با کارشناسان فروش : 09146517078
امتیاز شماpost

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *