مقالات نهال بادام

پرسودترین رقم نهال بادام

پرسودترین رقم نهال بادام (almond seedlings)

پرسودترین رقم نهال بادام (almond seedlings)

در این مقاله از وب سایت نهالستان آوا نهال می خواهیم در مورد پرسودترین رقم نهال بادام (almond seedlings) توضیحاتی ارائه دهیم. کشاورزی یکی از شغل های پردرآمدی می باشد که می تواند یک پشتوانه مالی بلند مدت با سود بالا باشد.اما این کار همانند دیگر کارها نیازمند تجربه و یکسری آگاهی ها است.برای مثال باید بدانید چه نهالی می تواند شما را به یک سود بی نظیر برساند ؟  چه رقم نهال میوه ای با اقلیم منطقه شما سازگاری دارد ؟ رسیدگی و مراقبت های لازم نهال چیست و چگونه می توان باردهی نهال را افزایش داد ؟ بسیاری از فاکتورهای مهم برای افزایش باردهی و انتخاب و خرید نهال وجود دارد که هر باغدار و کشاورزی باید نسبت به آن آگاهی لازم را داشته باشد.

پرسودترین نهال میوه ; نهال بادام

از ویژگی های ناب و بی نظیر نهال بادام می توان مقاومت بالای آن به سرما و خشکی اشاره داشت. این نهال به خوبی در برابر اقلیم سرد مقاومت کرده و می توان باردهی خوبی را بعد از چند سال انتظار داشت. انواع نهال بادام در نهالستان های کشور تولید و توزیع می شود که باید شما بر اساس اقلیم منطقه خود مناسب ترین آن را انتخاب و بکارید.

بهترین نهال بادام

اگر بخواهیم بهترین ارقام نهال بادام که مقاومت خوبی به سرما و خشکی دارد معرفی کنیم می توان به نهال های زیر اشاره داشت .

نهال بادام فرانیس

رقم نهال بادام فرانیس در اقلیم کوهستانی و سرد به خوبی رشد کرده و اصالت آن به فرانسه بر می گردد.یکی از ویژگی های بی نظیر آن درصد دوقلو بودن می باشد که 50 درصد است.اگر به دنبال رقمی می گردید که در برابر سرمای بهاره مقاوم باید این نهال رقم بسیار مناسبی است.

نهال بادام دیرگل

بادام دیرگل از مقاومت ترین نهال ها در برابر سرما است.این نهال طرفداران زیادی دارد که به جهت پربار بودن و دیرگل بودن آن می باشد.بهترین مقاومت را در برابر یخبندان ها داشته و در برابر خشکی نیز بسیار مقاوم است.

نهال بادام تونو

یکی از رقم نهال بادام ایتالیایی که در سال پنجم باردهی را آغاز می کند و بسیار پربار است نهال بادام تونو می باشد.این نهال بعد از سن بالغ شدن تا 70 کیلوگرم باردهی دارد که درصد دو قلو بودن بادام ها نسبت به برخی از ارقام بیشتر است. می توان این نهال را در مناطق کوهستانی برای کاشت انتخاب کرد.

جمع بندی آخر خرید پرسودترین رقم نهال بادام

نهال بادام یک نمونه از بهترین ارقام نهال میوه پرسود است. دارای ویژگی های منحصر بفرد و بی نظیری می باشد که آن را از دیگر نهال ها متمایز کرده است.

نهالستان آوا نهال

نهالستان آوا نهال یکی از معتبرترین مراکز تولید و پرورش نهال در ایران است. این مجموعه با داشتن تجربه و دانش فنی مورد نیاز، به تولید نهال‌های مرغوب و با کیفیت از جمله درختان میوه، نهال‌های زینتی، نهال‌های گل و گیاهان دارویی می‌پردازد.

برای خرید ارقام نهال گردو میتوانید کلیک کنید

  • تلفن تماس با کارشناسان فروش : 09143417078
  • تلفن تماس با کارشناسان فروش : 09146517078
امتیاز شماpost

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *